Szanowni Klienci,
W związku z istniejącym na terenie naszego kraju zagrożeniem, spowodowanym epidemią wirusa COVID-19, firma ART.MAS wprowadza na czas nieokreślony poniższe zmiany w obsłudze i realizacji zamówień:
1. Od dnia 16.03 biuro i dział sprzedaży zostają zamknięte dla osób niezatrudnionych w firmie ART.MAS.
2. Wszystkie zamówienia, krajowe oraz eksportowe, powinny być składane przez sklep internetowy, drogą mailową lub telefonicznie.
3. Klient może złożyć zamówienie z odbiorem osobistym w siedzibie firmy, jednak nie jest on wpuszczany do części biurowej, a kierowany na odpowiedni wykusz magazynu, gdzie zostanie mu wydany towar.
4. Nie ma możliwości płatności gotówką przy odbiorze towaru w siedzibie firmy. Klienci bez opcji odroczonego terminu płatności będa mieć wystawione faktury VAT z opcją przedpłaty.
5. Przygotowany towar dla Klienta wystawiany jest do rampy. Pracownicy firmy ART.MAS nie prowadzą załadunku.
6. W związku z nieprzyjmowaniem płatności gotówkowych towar zostanie wydany klientowi tylko w momencie potwierdzenia wpłynięcia pieniędzy na wskazany na fakturze VAT rachunek firmowy.
Przepraszamy za zainstniałe utrudnienia i prosimy o Państwa wyrozumiałość.